Η νεότερη των εκλογών. Η 21χρονη Μαρία Χατζηβασιλείου, υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο πλευρό του νεότερου υποψηφίου Δημάρχου, Θανάση Λιακόπουλου!
Η Μαρία Χατζηβασιλείου, μία κοπέλα που προέρχεται από μία οικογένεια με μεγάλη προσφορά στον τόπο μας, θα είναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος Κατερίνης στο πλευρό του Θανάση Λιακόπουλου. Η...
Μαρία είναι μόλις 21 ετών και επέλεξε τον νεότερο υποψήφιο Δήμαρχο Κατερίνης για πολλούς λόγους.
Μαρία είναι μόλις 21 ετών και επέλεξε τον νεότερο υποψήφιο Δήμαρχο Κατερίνης για πολλούς λόγους.
Ιδιωτική υπάλληλος η ίδια, με ευαισθησίες και ανησυχίες, θέλει να μεταφέρει τη φωνή των νέων μας στα κοινά, να βάλει στον δημόσιο λόγο τα προβλήματά τους, τις αγωνίες και τους προβληματισμούς τους. «Επέλεξα τον Θανάση όχι μόνο γιατί είναι ο νεότερος υποψήφιος Δήμαρχος, αλλά γιατί καταλαβαίνει τη δικιά μας γενιά, επί χρόνια είναι κοντά μας με έργα και είναι ο μόνος με πρόγραμμα που περιλαμβάνει και τις δικές μας ανάγκες».
Εκτός από τις προτάσεις του συνδυασμού μας για τις 5στερες τουριστικές μονάδες στην Ολυμπιακή Ακτή και το Βιοαέριο που θα δημιουργήσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στον Δήμο μας, για τη Μαρία μεγάλη σημασία έχουν και άλλα ζητήματα της καθημερινότητας των νέων μας.
Εκτός από τις προτάσεις του συνδυασμού μας για τις 5στερες τουριστικές μονάδες στην Ολυμπιακή Ακτή και το Βιοαέριο που θα δημιουργήσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας στον Δήμο μας, για τη Μαρία μεγάλη σημασία έχουν και άλλα ζητήματα της καθημερινότητας των νέων μας.
«Μαζί με την ομάδα προγράμματος του Θανάση θα ετοιμάσουμε πολλές προτάσεις, όμως ήδη η πρόταση της μονοδρόμησης μου κέντρισε το ενδιαφέρον και θέλω να τη δω να υλοποιείται στον Δήμο μας, μαζί με το γρήγορο ίντερνετ, τις νέες θέσεις εργασίας και πολλά άλλα» δηλώνει χαρακτηριστικά:
Η επανάσταση των μονοδρομήσεων
Αποτέλεσμα: Δημιουργία ποδηλατοδρόμων και πεζοδρομίων για την ασφαλή κίνηση των καροτσιών!
Χιλιάδες δημότες αυτού του τόπου ζητούν επιτακτικά να βρεθεί λύση προκειμένου ο Δήμος της Κατερίνης να γίνει φιλικός για τους ποδηλάτες. Το ίδιο ισχύει και για την κίνηση των καροτσιών, μιας και τα σημερινά πεζοδρόμια δεν επιτρέπουν την ασφαλή μετακίνησή τους.
Ιδέες και προτάσεις ακούστηκαν πολλές, όμως η πρόταση του συνδυασμού μας είναι μέχρι σήμερα η μόνη ολοκληρωμένη προς συζήτηση, με πολύ χαμηλό κόστος υλοποίησης.
Με την επανάσταση των μονοδρομήσεων το πρόβλημα αυτό μπορεί να λυθεί με συγκεκριμένα βήματα:
Η επανάσταση των μονοδρομήσεων
Αποτέλεσμα: Δημιουργία ποδηλατοδρόμων και πεζοδρομίων για την ασφαλή κίνηση των καροτσιών!
Χιλιάδες δημότες αυτού του τόπου ζητούν επιτακτικά να βρεθεί λύση προκειμένου ο Δήμος της Κατερίνης να γίνει φιλικός για τους ποδηλάτες. Το ίδιο ισχύει και για την κίνηση των καροτσιών, μιας και τα σημερινά πεζοδρόμια δεν επιτρέπουν την ασφαλή μετακίνησή τους.
Ιδέες και προτάσεις ακούστηκαν πολλές, όμως η πρόταση του συνδυασμού μας είναι μέχρι σήμερα η μόνη ολοκληρωμένη προς συζήτηση, με πολύ χαμηλό κόστος υλοποίησης.
Με την επανάσταση των μονοδρομήσεων το πρόβλημα αυτό μπορεί να λυθεί με συγκεκριμένα βήματα:
1. Σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο, θα υλοποιήσουμε μελέτη για τη μονοδρόμηση όλης της Κατερίνης, εκτός από το κέντρο της πόλης
2. Έτσι, κρατώντας όλες τις υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης, θα επιτρέψουμε στα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν μόνο προς μία κατεύθυνση στους δρόμους αυτούς.
3. Ο χώρος της μη χρησιμοποιούμενης λωρίδας θα χρησιμοποιηθεί για να μεταφερθεί εκεί η θέση στάθμευσης των αυτοκινήτων.
4. Αντίστοιχα ο χώρος στάθμευσης, που συνορεύει με το πεζοδρόμιο, θα χρησιμοποιηθεί για να κινηθούν με ασφάλεια όλα τα καρότσια, αλλά και όλα τα ποδήλατα
5. Η κίνηση αυτή θα υποστηριχθεί από δημιουργία θέσεων στάθμευσης για ποδήλατα στο κέντρο της πόλης, καθώς και θέσεων στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα, με πρίζες φόρτισης.
Αποτέλεσμα: Να κινηθούν με ασφάλεια χιλιάδες δημότες, μειώνοντας τα έξοδα κίνησής τους, αποσυμφορίζοντας το κέντρο της πόλης από την κίνηση και προσφέροντας ένα καθαρότερο περιβάλλον σε όλους μας.
2. Έτσι, κρατώντας όλες τις υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης, θα επιτρέψουμε στα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν μόνο προς μία κατεύθυνση στους δρόμους αυτούς.
3. Ο χώρος της μη χρησιμοποιούμενης λωρίδας θα χρησιμοποιηθεί για να μεταφερθεί εκεί η θέση στάθμευσης των αυτοκινήτων.
4. Αντίστοιχα ο χώρος στάθμευσης, που συνορεύει με το πεζοδρόμιο, θα χρησιμοποιηθεί για να κινηθούν με ασφάλεια όλα τα καρότσια, αλλά και όλα τα ποδήλατα
5. Η κίνηση αυτή θα υποστηριχθεί από δημιουργία θέσεων στάθμευσης για ποδήλατα στο κέντρο της πόλης, καθώς και θέσεων στάθμευσης για ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα, με πρίζες φόρτισης.
Αποτέλεσμα: Να κινηθούν με ασφάλεια χιλιάδες δημότες, μειώνοντας τα έξοδα κίνησής τους, αποσυμφορίζοντας το κέντρο της πόλης από την κίνηση και προσφέροντας ένα καθαρότερο περιβάλλον σε όλους μας.
Θανάσης Λιακόπουλος
Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης
Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης